Який цікавий світ навколо! Наші малята тільки починають своє знайомство з ним. Діти 2-3 років потрапляють в наш дитячий садочок недарма: в них велике майбутнє! У цій групі малюк розширює власні кордони у сприйнятті світу, активно розвиває мовлення, мислення, сенсорне сприйняття, вчиться взаємодіяти з іншими дітьми та дорослими, набуває перших навичок самообслуговування, знайомиться з правилами роботи й поведінки.

Період від 3 до 4-х років — дуже важливий для розвитку  особистості дитини. Не пускайте його на самоплив! Заняття з дитиною 3-4 роки допомагають їй не тільки засвоїти певні знання, але й розвинути свій інтерес, навчитися займатися, спілкуватися і будувати відносини співпраці і взаємодії як з дорослими, так і однолітками. 

На п’ятому році життя дитина вступає у чудовий вік «чомучок».  Щоденно на дорослого  сипляться десятки питань від малюка «Чому?» і «Як?». Проявляючи допитливість, дитина тренує свої пізнавальні здібності (адже в 4-5 років людина знає ще так мало і хоче дізнатися побільше!). Дуже важливо не пропустити цей момент: не погасити спрагу знань. Цей вік — час активного  розвитку інтелекту, уваги, пам’яті, засвоєння абстрактних понять. Ні до, ні після цього періоду дитина не запам’ятовує з такою легкістю найрізноманітніший матеріал. Це також період вибухового розвитку активного словникового запасу дитини. Саме у цьому віці формуються основи уявлень про світ, закладається стереотип поведінки і навчання на все подальше життя.

 

 

 

У віці 5-6 років активно розвивається цікавість, діти стають більш витривалими та спостережливими. Початок навчання у школі – один з найважливіших рубежів, які чекають на дітей дошкільного віку. Головна мета вихователя – підготувати дітей до того, щоб їхній перший крок у «великий світ» був зроблений упевнено та з інтересом.